Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2016

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΡΑΠΤΙΚΗΣ

Στο προφίλ μου στο facebook δημιούργησα μια σελίδα με μαθήματα ραπτικής.
Σύντομα θα φτιάξω κι εδώ ένα blog μ' αυτό το χόμπι μου, στο οποίο υπήρξα επίσης αυτοδίδακτη.
Η μητέρα μου, παρ' όλο που ασκούσε το επάγγελμα της μοδιστρικής, ίσως επειδή ήταν θέμα επιβίωσης και της δημιουργούσε άγχος, δεν ήθελε να μου μάθει την τέχνη, αλλά εμένα μου άρεσε αυτού του είδους η δημιουργία και επιπλέον ήθελα τα ρούχα μου να τα ράβω μόνη μου. Έτσι με βοήθημα τα περιοδικά της Burda που έχουν μοναδικά πατρόν, άρχισα εδώ και χρόνια σιγά-σιγά να φτιάχνω την γκαρνταρόμπα μου. Τώρα που ξέρω πολλά μυστικά του ραψίματος, θέλω να τα μοιραστώ μαζί σας.
Καλή επιτυχία και σε όποια ή όποιον θέλει να ασχοληθεί, γιατί η ραπτική δεν είναι μόνο γυναικείο θέμα.
https://www.facebook.com/%CE%9C%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%A1%CE%B1%CF%80%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-368858723459508/

Δεν υπάρχουν σχόλια: