Κυριακή 18 Ιουνίου 2017

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΡΑΠΤΙΚΗΣ

Άλλο ένα χόμπυ μου είχε ξεκινήσει από παλιά, τότε που η μητέρα μου είχε την παλιά της ραπτομηχανή, την οποία έχω ακόμα, μεγάλωσα μαζί της.
Η μητέρα μου ήταν μοδίστρα. Ήθελα να ακολουθήσω τα βήματα της, αλλά εκείνη δεν ήθελε να γίνω μοδίστρα. Ίσως γιατί έχοντας το σαν επάγγελμα βιοποριστικό είχε κουραστεί.
Έβλεπα κι εγώ ότι δεν είχε μεγάλα κέρδη, αντίθετα ήταν πολλές που έραβαν τα ρούχα τους κι όταν ερχόταν η μέρα να πληρώσουν εξαφανίζονταν.
Όμως μου άρεσε να ράβω και το ξεκίνησα για την προσωπική μου γκαρνταρόμπα και σιγά-σιγά εξελίχθηκα, αγοράζοντας το περιοδικό της Burda και μαθαίνοντας σχεδόν πιο επαγγελματικά το ράψιμο απ' ότι ήξερε η μητέρα μου, και τώρα που έχω αρκετή εμπειρία, δημιούργησα μια σελίδα στο facebook για όσες φίλες θέλουν να μάθουν να ράβουν. Στα άλμπουμ φωτογραφιών θα βρουν πως να βγάζουν πατρόν
https://www.facebook.com/pg/mathimataraptikhs/about/?ref=page_internal

2 σχόλια:

MYSTELIOS είπε...

Καλό καλοκαίρι και καλή συνέχεια !!!

Ευθυμία είπε...

Επίσης Στέλιο! Καλές δημιουργίες!